mama * plusmama * verliefd op Tim * nachtopvoedster * zot van sterrenstofjes * fan van grijs/wit * houdt van rust en gezelligheid *

vrijdag 1 juli 2016

It's a fits 1059

De eden collectie van hamburger liebe vind ik zo mooi. Ik bestelde al 2 stofjes maar twijfelde over de eve's apple blauw. Toen ik een kleedje zag in die stof was ik volledig verkocht maar was het ook bijna overal uitverkocht. Na lang zoeken vond ik het dan toch nog bij Juffertje Uil.
It's a fits stond al lang op m'n lijstje maar ik vond maar het gepaste stofje niet. Toch heb ik het er op gewaagd m'n schaar in dit oooh zo mooie stofje te zetten en ik ben best wel trots op het resultaat. Voor de eerste keer ook geprobeerd de print te laten doorlopen bij een naad en ook dit lukte aardig op m'n rug :-) Een kleedje naar m'n hart.

Patroon: It's a fits 1059
Stof: Hamburger Liebe Eden- Eve's apple blauw tricot







7 opmerkingen:

  1. Oh,die is KEIMOOI!!!!!
    Ik ga het patroontje ook kopen peins ik! *goed voor mijn buik ;) *

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja deze vind ik ook prachtig! Je staat er goed mee, Lies!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ik was juist omiddellijk verkocht aan deze blauwe versie en maakte er een t-shirt mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dit patroontje al een jaar in mijn kast liggen..... Is het makkelijk om te maken? Ook nog geen gepaste stof gevonden... Zal er eens dringend mijn werk van moeten maken. Kloppen we maten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi, ja met een beetje ervaring is dit heel simpel om maken, de maat zit als gegoten

      Verwijderen